Het eerste seizoen zit er nog niet op voor de WIDM BreakDown, maar nu al is naar aanleiding van enkele tips vanuit jullie mails de opmaak eens flink op de schop genomen.

Allereerst wil ik ontzettend bedanken voor die mails, want dat laat maar blijken dat jullie – de lezers – er ook bij betrokken zijn. Dat maakt het voor mij alleen maar leuker om dit te blijven doen. Hetzelfde geldt voor de volgers op Twitter en de “likers” op Facebook. Ja, dat klopt! Er is nu ook een WIDM BreakDown Facebookpagina om daarlangs op de hoogte te worden gebracht van de nieuwe BreakDowns. Voor de directe reacties op gebeurtenissen in de afleveringen blijft Twitter het spam-medium. Maar Facebook laat je ook weten wanneer er een nieuwe BreakDown online staat.

Maar om weer verder te gaan on-topic: deze nieuwe site heeft een verbeterde voorpagina, waarmee alle onderdelen nog sneller te vinden zijn. Tevens is er een pagina toegevoegd die volledig uitlegt hoe WIDMBreakDown.nl het “Follow the Money” principe toepast. Deze wijkt af van de meeste anderen, maar deze manier is in het verleden al wel effectief gebleken. Hiermee wist ik bijvoorbeeld te ontdekken dat Jon van Eerd in 2009 De Mol moest zijn. Iets dat daarvoor eigenlijk nog niet in me opgekomen was.

Als je de BreakDown leuk en nuttig vindt, doe mij dan een plezier een deel de site en/of BreakDown analyses en help het woord verspreiden. Dat houdt mij gemotiveerd (er gaat al snel een uurtje of 4-6 in één zo’n BreakDown zitten) en dat moet leiden tot een betere analyse.

Voor alsnog zijn de statistieken van de site zeker enthousiasmerend. Zo hebben bijvoorbeeld al bijna 1000 verschillende mensen (958 ten tijde van het schrijven van dit bericht), terwijl ik het pas 3 weken echt goed aan het promoten ben via de social media. Het doel is natuurlijk om alleen maar groter en groter te worden daarin!

Maar dit is al weer veel te veel off-topic. Dus hou ik ermee op. Ik zeg: geniet van de laatste normale uitzending vanavond!